.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول موسسه فرهنگی و هنری نیما خبر داد:
حضور دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در جشن شب نیما یوشیج
حضور دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در جشن شب نیما یوشیج

شمال يوز: جشن بزرگ شب نیما یوشیج در تاریخ ۲۱ آبان ماه ۹۱ در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل بنادر و کشتیرانی مازندران – نوشهر برگزار می شود و مهمانان ارزشمندی از دنیای فرهنگ و هنر و سینما نیز دعوت شدند.

 به گزارش نوشهر آنلاین/مولایی کندلوسی/وی افزود: در مکاتباتی که با دکتر سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران داشتیم ایشان تمایل خود را برای حضور در این جشن اعلام کردند و ما اکنون در حال فراهم کردن مقدمات ایشان را بعنوان مهمان ویژه در جشن شب نیما در نوشهر هستیم.

وی بیان داشت: به زودی دعوتنامه رسمی برای دکتر سعیدآبادی دبیرکل سازمان جهانی یونسکو در ایران از سوی موسسه فرهنگی و هنری نیما ارسال می شود و این باعث افتخار است که بتوانیم در خدمت ایشان باشیم.

زندی در ادامه اظهار کرد: همچنین از دکتر حجت اله ایوبی که از چهره های شاخص و فرهنگی استان مازندران در سطح کشور و رئیس موسسه فرهنگی ” اکو ” نیز می باشد جهت حضور در این مراسم جشن شب نیما و همکاری های دوجانبه و نزدیک دعوت بعمل آمد.

وی تصریح کرد: در جشن شب نیما در نوشهر در کنار برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از هنرمندان و فیلمسازان برجسته سینمای ایران و مازندران تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم در حال انجام می باشد و نوشهر با برگزاری مراسم جشن شب نیما یوشیج ، آبان ماه خاطره انگیزی را به خود خواهد دید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1391
عجب
نیما
یوش
نور
اونوقت مراسم تو نوشهر
عجیبه
مسولین نوری خواب تشریف دارین؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.